سوالات متداول

آیا تمامی محصولات شامل پشتیبانی و خدمات پس از می باشند ؟

بله، در وب سایت سرزمین اندروید تمامی محصولات دارای خدمات پشتیبانی بوده و پشتیبانی از سوی فروشنده همان محصول صورت می‌گیرد. بنابراین تمامی فروشندگان ملزم به ارائه پشتیبانی و پاسخ دهی به سولات شما می باشند.

پشتیبانی محصولات چگونه صورت می‌گیرد ؟

خدمات پشتیبانی تنها بعد از خرید محصول، توسط فروشنده محصول فقط به خریدار همان محصول ارئه میگردد، و ارتباط خریدار با فروشنده از طریق اتوماسیون پشتیبانی سرزمین اندروید با ایجاد یک تیکت پشتیبانی جدید توسط خریدار محصول برقرار می‌شود. سپس خریدار منتظر ارسال پاسخ از طرف فروشنده میماند و فروشنده نیز موظف است نهایتا ظرف 24 ساعت کاری نسبت به ارسال پاسخ و پیگیری تیکت اقدام کند.

 

پاسخ سوال‌تان را نیافتید ؟

ما همواره سعی کرده‌ایم به اکثر سوالات مهم که تابحال توسط کاربران سایت پرسیده شده است را در لیست سوالات متداول بالا عنوان کرده و پاسخ بدهیم. اگر پاسخ سوال خودتان را در لیست بالا پیدا نمی‌کنید، برای پرسش سوال جدید از بخش دیدگاه ها با ارسال یک دیدگاه جدید آن را مطرح کنید تا سوال شما به همراه پاسخ آن به لیست بالا اضافه گردد …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان
  • ثبت نام
رمزعبور خودتان را فراموش کردید؟ فقط کافیه ایمیل خودتان را در کادر زیر وارد نمایید و دکمه درخواست لینک بازیابی رمزعبور را بزنید تا بلافاصله یک لینک بازیابی رمزعبور به آدرس ایمیل شما ارسال شود.
نگران نباشید! ما همواره در نگهداری از آدرس ایمیل و دیگر مشخصات شخصی شما سخت تلاش میکنیم.